Napjaink piaci viszonyai között nélkülözhetetlenné vált üzletmenet folytonosságának fenntartása, az ehhez szükséges biztonsági feltételek megteremtése, amelyet csak kellő képességekkel rendelkező olyan biztonsági szolgáltató tud garantálni, mint a 2006 óta, az ország teljes területén működő GUARDIEN ANGEL SECURITY Kft.
Üzleti eredményeinket, piaci pozícióinkat a törvényességnek maradéktalanul megfelelő jogi alapok, következetes belső igazgatásunk, normarendszerünk, pénzügyi stabilitás biztosítja, amelynek eredményeképpen valamennyi üzleti évünket pozitív eredménnyel zártuk.
Sokoldalú ellenőrzéssel ügyelünk szerződésszerű szolgáltatás biztosítására, a minőség megőrzésére, a biztonsági kockázati tényezők kiküszöbölésére.
Döntő fontosságúnak tartjuk az azonnali reagálást biztosító vevőszolgálati tevékenységet, folyamatos elérhetőségünket, amelyet rugalmas, gyors reagálással biztosít több csatornán – vezetékes, mobil telefonok, e-mail – keresztül elérhető nonstop működő ügyeleti szolgálatunk, és vezetői ügyeletünk, amely minden szükséges esetben rövid határidőn belül a helyszínre érve intézkedik, és megkezdi az esemény kivizsgálását.
Jelentési rendszerünk folyamatosan biztosítja a biztonsági szolgáltatás eseményeinek dokumentálását, intézkedéseink – a minőségirányítási előírásoknak megfelelően – a végrehajtáshoz kötődő személyi felelősséggel nyomon követhetőek, igazoltak.
Üzletpolitikánk meghatározó tényezője a vevői elégedettség elérése, a megrendelői igények lehető legteljesebb kielégítése, amelynek garanciája többek között az MSZ ISO 9001:2015 és az MSZ ISO/IEC 27001:2014 valamint MSZ EN ISO 14001:2015 minőségirányítási rendszer működtetése.
A működésünk megkezdése óta a biztosító helytállását nem vettük igénybe, ennek eredményeképpen szolgáltatási felelősségbiztosításunk előnyös feltételekkel 100 millió Ft/év, 50 millió Ft/esemény kártérítési limiteket tartalmaz.
Társaságunk maradéktalanul megfelel a közbeszerzési törvény követelményrendszerének.
Eredményességünk egyik döntő tényezője szakmai vezetőink felsőfokú szakmai végzettsége, a gyakorlat által igazolt több évtizedes tapasztalata, kreativitása, innovatív képessége.
Törvényesen foglalkoztatott vagyonőreink – bejelentés, járulékbefizetés, stb. – betartásával, intézkedései a minőségbiztosítási követelményeknek megfelelve dokumentáltak, személyi felelősséggel történnek.
Munkatársainkat felkészítjük, tervezetten tovább képezzük nem csak az egyes szolgáltatási helyek feladataira, így biztosítjuk a helyettesítések gyors, gördülékeny megoldását.
Vagyonőreink felkészültsége garantálja, a szerződésszerű szolgáltatás teljesítést:
- rendelkeznek a minőségi szolgáltatás ellátásához elengedhetetlen hatósági igazolványokkal, igazolásokkal, esztétikus formaruhával, fényképes azonosító kitűzővel és személyi felszereléssel, részt vesznek az előírt orvosi vizsgálatokon,
- a helyi szükségleteknek megfelelően esetekben rendelkeznek idegen nyelvismerettel, illetve alkalmazói szintű számítógépes kezelői jártassággal, vettek-vesznek részt a BLS-AED – az életmentési, defibrillátor kezelési ismereteket nyújtó – képzésben,
- alkalmasak a rendkívüli eseményekkel – napjainkban a pandémiával – összefüggő feladatok szakszerű megoldására, felelősségük kiterjed az elsődleges hibaelhárítási, kárenyhítési feladatok teljesítésére,
- vizsgázott vagyonőreink jogosultak liftből mentésre, kisnyomású kazán kezelésére.
Az adott szolgáltatási helyre kidolgozott munkaokmányok, intézkedési-jelentési adatlapok elősegítik az intézkedések törvényességét, biztosítják az események szakszerű, gyors megoldását, és az előírt adattartalommal történő dokumentálását.
A szisztematikus utánpótlás, az alapos kiválasztás, illetve a vagyonőrökkel való folyamatos foglalkozás, a tervszerű képzés és továbbképzés az átlaghoz képest magasabb kvalitású állományt eredményezett, amelynek jelentős része törzsgárdaként több éve kötődik a Társasághoz.